<<< Kui juba tead, mida leida tahad, siis kasuta otsingulahtrit!

Sideme loomine klientidega

Sideme loomine klientidega – Miks on oluline Pole oluline, kus ja kellena sa töötad või millises tööstusharus sa oled tegev. Kui sa oled loonud inimesega sideme, siis tundub sulle, et see...

Meeskonna mõistmine

|Comments are Off
Meeskonna mõistmine – me ju saame üksteisest aru. Ühepäevane koolitus Raul Vatsar   Meeskonna mõistmine – miks on oluline? Ja niisiis on meil uus meeskond. Ükskõik kas sa oled uus...

Hea teenindus – teoreetilised alused

|Comments are Off
Millest algab hea teenindus? Kindlasti vastab keegi, et teenindaja oskustest, teine et heade teenindaja olemasolust, kolmas et teenindaja teadmistest. Õigus on kõikidel. Kui hoiakuid muuta on...

Kliendikogemus 5.lugu – Õpeta ja arenda

|Comments are Off
Kliendikogemus saab paljuski alguse sellest, kuidas organisatsiooni töötajad suhtlevad klientidega. Olete kuulnud seda lugu. Istuvad ja arutavad kaks inimest organisatsiooni asju: tegevjuht ja...

Brändilojaalsuse loomine – koolitus

|Comments are Off
Brändilojaalsuse loomine – kas klientide rahulolu ei ole enam piisav? Meil on ettevõte, oleme loonud organisatsiooni, tegeleme aktiivselt oma brändi edendamisega. Aga miski on puudu. Käive,...

Teenindusvalmiduse tõstmine

|Comments are Off
Teenindusvalmiduse tõstmine. Mis on üldse teenindusvalmidus, mida me tõsta kavatseme? Kas seda saab tõsta? Miks seda peaks tõstma? Kuidas on võimalik panna töötajad paremini mõistma meie...

Valmistume teenindussuveks

|Comments are Off
Valmistume teenindussuveks. Jälle läheneb suvi ja jälle hakkavad paljud ettevõtted otsima endale suveks abitööjõudu. Selleks, et suvi läheks teeninduse mõistes hästi, peaks natuke värskendama nii...

Koolitus – Usalduse loomine

|Comments are Off
Usaldus – see on imelihtne. Miks sa mind ei usalda? on tüüpiliseks küsimuseks, millega me pöördume inimese poole, kes meile kahtlevalt otsa vaatab. Koolitus – usalduse loomine on...

Koolitus – Juhiks saamine

|Comments are Off
Ühepäevane koolitus Juhiks saamine – juhiks saada on lihtne. Käskkiri ilmus sinu nimetamise kohta ja oledki. Kuid me ju teame, et see on ainult fomaalne pool. Juhiks saamine on keeruline ja...

Juhiks saamine

|Comments are Off
Juhiks saamine. Juhiks saamine? kas siis juhiks saadakse? Ikka määratakse – ilma mingite vihjeteta EV-s toimuvale. Tegelikkuses ikka saadakse. kusjuures selleks on võimalik valmistuda. Ei...

Muutuste juhtimine 02

|Comments are Off
Muutuste juhtimine 02 Raul Vatsar Miks on oluline – Kui me eelmises muutuste juhtimise koolituses keskendusime muutuste juhtimise üldistele põhimõtetele ja eelkõige plaanilistele muutustele,...

Koolitus: Mida teevad head juhid.

|Comments are Off
Ühepäevane koolitus: Mida teevad head juhid  Raul Vatsar Miks on oluline – Eestis ei ole uuritud juhtide hulka elanikkonnas, kuid USA eeskujul võib väita, et kusagil 10-12 protsenti meie...

Coaching ehk treeneritöö ettevõttes

|Comments are Off
Ühepäevane koolitus Coaching ehk treeneritöö ettevõttes   Miks on oluline – ajal, mil iga töötaja on ettevõtja jaoks kulla hinnaga, tuleb tegeleda pidavalt töötajate koolitamise ja õpetamisega....

Ära stressa, hakka elama

|Comments are Off
Ühepäevane koolitus Ära stressa, hakka elama (Konfliktide juhtimine ja stressiga hakkamasaamine)   Miks on oluline – konfliktid on elu lahutamatu koostisosa. Võiks ilmselt väita, et kui inimene...

Vajadustel põhinev müük

|Comments are Off
Ühepäevane koolitus Vajadustel põhinev müük   Miks on oluline – Öeldakse, et ostjatele ei meeldi kui neile müüakse. Küll aga on kõikidele ostjatele meeltmööda osta. Tundub tähenärimine ja...

Sissejuhatus turundusse

|Comments are Off
Ühepäevane koolitus Sissejuhatus turundusse   Miks on oluline – Tihti arvab alustav ettevõtja et kui ta püüab mingitki reklaami teha, siis see on ainuke turundus, mida ettevõte peab/saab teha....
12