<<< Kui juba tead, mida leida tahad, siis kasuta otsingulahtrit!

Teistmoodi arenguvestlus

|Comments are Off
Ühepäevane koolitus Teistmoodi arenguvestlus   Miks on oluline – kas juhtida porgandi või piitsaga? Küsimus, mis on juhte piinanud juba ilmselt tuhandeid aastaid. Psühholoogia uuringud näitavad,...

Kuidas paremini mõista klienti ja teda mõjutada

|Comments are Off
Ühepäevane koolitus Teeninduspsühholoogia – Kuidas paremini mõista klienti ja teda mõjutada   Miks on oluline – me elame teenuste ajastul. Tegelikult elame me küll kliendikogemuse ajastul,...

Parema müügitöö saladused

|Comments are Off
Ühepäevane koolitus Parema müügitöö saladused   Miks on oluline – ainus üksus, mis ettevõttes raha sisse toob on müügimeeskond. Seega on müümine iga ettevõtte jaoks eluliselt oluline tegevus....

Muutuste juhtimine

|Comments are Off
Ühepäevane koolitus Muutuste juhtimine   Miks on oluline – 83.aastane Benjamin Franklin ütles kunagi väga ammu USA uue värskelt vastuvõetud konstitutsiooni kohta: “Kõik tundub lubavat, et see...

Müümise saladused

|Comments are Off
Ühepäevane koolitus Müümise saladused   Miks on oluline – kui sinu müügiesindaja ei oska müüa (alles alustanud, polegi kunagi osanud), siis peab tõsiselt mõtlema: kas ta välja vahetada (soovitan...

Psühholoogia kasutamine müümisel

|Comments are Off
Ühepäevane koolitus Psühholoogia kasutamine müümisel – Müügipsühholoogia 2   Miks on oluline – ettevõttel on olemas müügimeeskond ja klienditeenindajad, kuid müük ei suju. Kui hakata...

Iseenda motiveerimine

|Comments are Off
Ühepäevane koolitus Iseenda motiveerimine – Müügipsühholoogia 1   Miks on oluline – Tänapäeva järjest kiirenev töötempo ja tööprotsesside efektiivistamine näevad ette selle, ...

Müügimeeskonna tulemuste mõõtmine

|Comments are Off
Ühepäevane koolitus Müügimeeskonna tulemuste mõõtmine   Miks on oluline – järjest olulisemaks muutub iga inimese täiel määral rakendamine ja tema kogu potentsiaali avamine. Selleks ...

Mida ma Sinust arvan

|Comments are Off
Ühepäevane koolitus Mida ma Sinust arvan … –  Tagasiside andmine töötajatele   Miks on oluline – juhte peaks olema meie hulgas ligikaudu 10-11 protsenti rahvastikust. Juhiks me nimeta...

Läbirääkimised – Kuidas saada seda, mida tahad

|Comments are Off
Ühepäevane koolitus Läbirääkimised – Kuidas saada seda, mida tahad  Miks on oluline – inimesed peavad igal hetkel läbirääkimisi: kes viib välja prügiämbri, läheb poodi, viib lapse...
12