Hea teenindus – teoreetilised alused
Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/r180832/public_html/wp-content/plugins/wp-spamshield/wp-spamshield.php on line 2029
Millest algab hea teenindus? Kindlasti vastab keegi, et teenindaja oskustest, teine et heade teenindaja olemasolust, kolmas et teenindaja teadmistest. Õigus on kõikidel. Kui hoiakuid muuta on ettevõttel väga raske, kuid saab võtte tööle õigete joiakutega inimesi, siis oskusi ja teadmisi saab ettevõte oma töötajatele jagada lõputult. Antud koolitus on mõeldud andma kiiret teoreetilist põhja mõistele “hea teenindus”. Soovi korral sobib alustavaks õppepäevaks pikemaajalisele ja suuremale teenindusoskuste kursusele.
Ühepäevane koolitus
Raul Vatsar
Hea teenindus – miks?
Me elame teenuste ajastul. Kõik võivad olla meie kliendid. Tänase päeva klienti iseloomustab see, et ta on järjest targem. Targemaks muutub ka teenindaja, kuid tihti ei ole teenindajad saanud mingitki teoreetilist ettevalmistust teenuste loomise-pakkumise-müümise valdkonnas. Selline teadmiste puudus ei lase teenindajal mõista teeninduse teoreetilist poolt, teenuste loomise-pakkumise teoreetilisi aluseid.
Töötajad ei pruugi ka mõista üldisi ettevõtte teeninduskontseptsiooni aluseid ja teisi teoreetilisi lähenemisi. Teooria tundmine, annab sügavama tähenduse kogu teenindusprotsessile. Mõistes seda, miks me seda kõike teeme (niimoodi teenindame) või miks ettevõte soovib, et teenindajad seda just teatud viisil teeksid. Teooriast on võimalik leida vastuseid ka sellekohastele küsimustele. Luues tugeva teoreetilise baasi, on ettevõttel sinna lihtsam peale panna ettevõtte jaoks olulisi strateegiaid ja taktikaid, seletada töötajatele käesoleva hetke ülesandeid.
Hea teenindus – mida?
Me alustame algusest – ettevõtte teeninduskontseptisooni tekkest, kuidas tavaliselt ettevõtted loovad oma teeninduskontseptsioone ja mida seejuures ettevõte soovib silmas pidada. Ettevõttel on visioon, missioon ja põhiväärtused ning need kõik seotakse õpitavasse, jõudes välja ettevõtte teeninduskontseptsioonini.
Näitame et 8P turundusmeetmestik kehtib ka konkreetse ettevõtte korral ja otsime iga meetmestiku elemendi konkreetset tähendust ettevõtte igapäevases tegevuses. Arutleme protsesside loomise ja teenindusvalmiduse üle ettevõttes nii teoreetilise plaanis kui ka praktiliste näidetena konkreetsest ettevõttest. Tutvustame osalejatele toodete omaduste teooriat ja sellele põhinevat väärtuse valemit, mis annab võimaluse mõista iga toote-teenuse omaduse ja elemendi olulisust ettevõtte turundustegevuses. Lõpuks jõuame kliendikogemuse teooriani ja teadmiste 4 taseme teooriani, mis aitavad teenindajatel mõista harjutamise vajalikkust.
Hea teenindus – kuidas?
Koolitus on eelkõige praktiline, kuid sisaldab teoreetilisi selgitus. Seome praktiliste tegevustega teoreetilisi selgitusi ja paneme osalejad sügavamalt mõistma teeninduse teoreetilisi põhimõtteid.
See aitab saavutada teenuste filosoofia sügavama mõistmise, mis aitab oma igapäevatöös teha paremaid otsuseid. Teeme palju rühmatöid ja laseme individuaalselt lahendada probleeme ning vastata küsimustele.
Hea teenindus – kellele?
Koolitus on mõeldud eelkõige eesliini töötajatele, kellel oleks peale konkreetsete teenindusoskuste vaja aru saada teeninduse sügavamast filosoofiast ja põhimõtetest. Sobib samuti eesliini juhtidele, kellel ei ole ärilist tausta ja kes ei ole õppinud teenuste juhtimist-turundust kõrgkoolis.
Hea teenindus – tunned huvi?
Kui tunned huvi selle või mõne teise meie koolituse vastu, siis võta meiega ühendust: raul@kliendikogemus.ee. vaata ka meie teisi teeninduskoolitusi siit