<<< Kui juba tead, mida leida tahad, siis kasuta otsingulahtrit!

Miks pöörduda Kliendikogemuskeskuse poole?

USA majandus kaotab igal aastal vähese kaasahaaratuse (engagement) tõttu umbes üks miljard dollarit iga miljoni elaniku kohta, ehk siis kusagil 300 miljardit aastas. Igal aastal … Kui seda laiendada Eesti peale, siis seda 1 miljardit oleks Eestile hirmsasti vaja. Nii palkadeks kui ka investeerinuteks, igal aastal. Vähesele kaasahaaratusele pööratakse meil vähe tähelepanu, sest see pole asi, mida ettevõtjad teaks ja millest nad hoobilt aru saaks.

Selleks, et oleks kõrge kaasahaaratus, peab oma töötajatest aru saama. Parima võimaluse annab selleks kahepoolne kommunikatsioon ja selle ühe vormina kindlasti töötajate (ja miks ka mitte klientide) rahuloluuuring. Neid ju tehakse ka, aga kes teevad: peamiselt välismaised ettevõtted, kes on kohustatud oma emaettevõttega paralleelselt seda tegema. Kindlasti järgnevad sellele ka mingid parendussammud, aga kuivõrd me neid ise teadvustame ja näeme, et sellest kõigest meile kasu on. Parimal juhul saame me raporti, mille oma tarkusega ise lahti loeme. Ühelt poolt võib olla nõus ettevõtjatega, kes ütlevad, et nad teavad nagunii kõike, mis rahulolu uuringust välja tuleb: väike palk, palju töö, rohkem kommunikatsiooni, jne. Täpselt nii ongi. Küsimus on: kui palju sellel aastal? Ehk siis rahuloluuuring annab meile hea võimaluse uurida, mis toimub ettevõtte sees ja võrrelda möödunud aegadega.

Kaasahaaratuse oluliseks elemendiks on töötajate rahulolu ja selle uurimine, mis lõpuks annab meile kliendikogemuse. Kui see on positiivne, siis tulevad meile kliendid tagasi, kui töötajate kogemus on positiivne, siis ei lähe töötajad meie juurest ära. Meie ühiskond on ammu muutunud tööjõudu otsivaks ühiskonnaks. Muide sellepärast on Eestil ka pagulasi vaja – need teevad kõik need tööd ära, mida keegi teine ei taha teha. Vähemalt teoorias.

Kokkuvõttes – tõstes kliendikogemust (töötajate positiivset kogemust) ettevõttest, saame me suurema klientide (töötajate) rahulolu, läbi selle aga suurema kaasahaaratuse. Maailm on ümmargune. Kõik asjad mõjutavad kõiki, kliendikogemus aga ettevõtte kasumit kõige otsesemalt.

Pakume läbi kliendikogemuse parema mõistmise ja selle uueks loomise Ettevõtjale pikas perspektiivis suuremat klientide rahulolu, töötajate väiksemat lahkumist, seeläbi suuremat käivet, mis tagab kõrgema kasumi ja suurema kaasahaaratuse, mis omakorda viib rahulolevamate klientideni ja ring hakkab jälle peale.

Vaata ka erinevaid koolitusi, mida pakume.

Mida pakume?

  • OMA-ALA PROFESSIONAAL

    Oma ala professionaal, kes on loonud ise ettevõtteid ja tegelenud nende praktilise juhtimisega. Muide ettevõtted on ära ostetud, seega on olnud ju ikka midagi väärt.
  • MEELDEJÄÄVAD KOOLITUSED

    Õpetanud erinevates kõrgkoolides teenindusega seotud aineid ja koolitanud erinevates ettevõtetes ja organisatsioonides üle 10 aasta – on ühendanud oma praktilised teadmised maailma juhtivate teoreetikute teoreetiliste lähtekohtadega.
  • PARIMAD PRAKTILISED KOGEMUSED

    Paralleelselt õpetamisega on korduvalt läbi viinud erinevaid uuringuid, mis on olnud seotud töötajate-klientide rahuloluga, kaasahaaratusega ja kliendikogemuse tajumisega.
  • TULEMUS: MOTIVEERITUD KLIENDITEENINDAJAD

    Kui ei ole veel kogenud, ei oska võrrelda. Saame kokku ja räägime!
  • TULEMUS: RAHULOLEVAD KLIENDID

    Pakume ettevõtetele ja organisatsioonidele tasuta klienditeeninduse auditit. Võta ühendust ja arutame kuna ja kuidas.
Tee oma ettevõttele kingitus juba täna!
Ära kõhkle, kirjuta kohe raul@kliendikogemus.ee
Tagasi üles