Sissejuhatus turundusse
Ühepäevane koolitus
Sissejuhatus turundusse
- Miks on oluline – Tihti arvab alustav ettevõtja et kui ta püüab mingitki reklaami teha, siis see on ainuke turundus, mida ettevõte peab/saab teha. Tegelikkuses see nii ei ole. Reklaam see on turundus, kui turundus ei ole reklaam. Turundus on laiem mõiste kui lihtsalt kodulehekülg või reklaam ajalehes või televisioonis. Selleks et olla turunduses edukas tuleb mõista turunduse aluseid, seda mis võib teha ettevõtte edukaks. Ühelt poolt vaadates on neid asju väga palju, teisalt aga polegi neid teab mis hulk. Ettevõte peab arukalt kulutama oma ressursse ja püüdma saavutada parimat tulemust ka oma piiratud ressurssidega.
- Mida õpime – millest algab turundus, ettevõtte huvipooled ja nende huvidega arvestamine. Kuidas väliskeskkond mõjutab ettevõtte turundust. Kuidas luua suurimat kliendiväärtust ja kuidas teiste ettevõtete hulgst eristuda. Mis on positsioneerimine, kuidas ettevõte saab luua meeldejääva brändi. Kuidas uurida ettevõtte tugevaid ja nõrku külgi, kuidas õppida tundma ja analüüsida oma konkurente. Turundusmeetmestiku loomine ja selle jälgimine. Kuidas luua toodet või teenust, mida tarbijad ostaksid. Millised on ettevõtte võimalused oma tootele hinna kehtestamisel ja millised võiksid olla kanalid mida kasutada oma toote viimisel tarbijani. Kõige olulisemad reeglid eduka reklaami loomisel ja tarbijateni viimisel. Kampaania loomine ja tarbijatele viimine. Koolitus on nii praktiline kui ka teoreetiline andes praktilistele tegevustele teoreetilisi selgitusi, teooriaid rikastades praktiliste ülesannetega ja püüdes panna osalejad sügavamalt mõistma seda, mida konkreetselt õpitakse.
Kommenteeri