Koolitus – Juhiks saamine
Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/r180832/public_html/wp-content/plugins/wp-spamshield/wp-spamshield.php on line 2029
Ühepäevane koolitus
Juhiks saamine – juhiks saada on lihtne. Käskkiri ilmus sinu nimetamise kohta ja oledki. Kuid me ju teame, et see on ainult fomaalne pool. Juhiks saamine on keeruline ja pikk protsess ja paljud tegelikult küll omavad tiitlit “juht”, kuid ei ole kunagi juhiks saanud.
Raul Vatsar
- Miks on oluline – oled ju näinud, kuidas inimene on edutatud juhiks ja ta ei saa hakkama. Oled mõelnud miks? See peaks ju niiii lihtne olema, nüüd oled juht ja elu on läinud lihtsamaks ja ainus, mida pead tegema on veel karjuda oma alluvate peale. Tuleb välja, et see siiski nii ei ole. Meil on juhiks saades oma ootused, aga tegelikkus võib olla hoopis teine. Seda, mis jääb meie ootuste ja tegelikkuse vahele me nimetame lõheks ja sellised lõhed juhiks saanute teadvuses on väga suured. Tegeleme juhi ja alluva rollide määratlemisega ja jõuame teatud mõttes üllatavate tulemusteni. Juhiks saamise juures on tavainimeste teadvuses palju müüte ja püüame uutele juhtidele selgeks teha nende müütide tegeliku olemuse, algupära ja selle, kuidas nad tegelikult peaksid oma juhiametisse suhtuma. Juhil on vaja seada sisse oma alluvate ja kaasjuhtidega asjalikud ja töised sidemed, kuid tihti ei saa uus juht ka sellega hakkama. Uus juht on eesliinil, see tähendab et ta on kõikide silma all ja kõik jälgivad teda. Kas juht suudab tema ümber valitsevale sotsiaalsele survele vastu seista?
- Mida õpime – Koolituse eesmärk on rääkida-näidata alustavatele juhtidele millised on tegelikud lõhed tema teadvuses olevate ootuste ja tegelikkuse vahel, püüda nende lõhede teket analüüsida ja neid lõhesid vähendada. Arutleme küsimuste üle, millele juhiks hakkaja peaks vastama ja võimuallikate üle. Oluliseks teemaks on formaalne ja mitteformaalne võim ettevõttevõttes, selle allikad ja see, kuidas formaalsest võimust kasvada mitteformaalset võimu omavaks liidriks, kes loomulikult saab toetuda ka formaalsele võimule. Aruteleme juhi ebakindluse allikate üle, selgitame emotsionaalse intelligentsuse oa juhtimises ja usaldusväärsuse loomise üle. Päeva lõpetame motiveerimise blokiga, kus arutleme selle üle, kuidas alluvaid motiveerida, unustamata kindlasti ka ennast ja mida konkreetset teha oma ettevõtte efektiivsuse tõstmiseks.
- Teeme palju individuaalseid ja rühmatöid, püüame aru saada, mida ise teha et muutuda paremaks juhiks. Koolitus on väga praktilise suunaga, kus teooria ainult seob erinevaid blokke.
Koolitus on mõeldud uutele värskelt alustanud juhtidele või kuni pool aastat oma esimesel juhipositsioonil olnutele. Kindlasti saavad osaleda ka need, kes on ettevõtte poolt pandud täehele kui “potentsiaalsed tulevikujuhid”.
Huvi korral teha sellist koolitust oma ettevõttes, kirjuta aadressile: raul@kliendikogemus.ee. Lepime kokku.
Kommenteeri