Coaching ehk treeneritöö ettevõttes
Ühepäevane koolitus
Coaching ehk treeneritöö ettevõttes
- Miks on oluline – ajal, mil iga töötaja on ettevõtja jaoks kulla hinnaga, tuleb tegeleda pidavalt töötajate koolitamise ja õpetamisega. Selleks, et müügimees/teenindaja saaks eesliinil väga heaks kulub palju aega ja praktilist tööd. Iga töötaja jaoks ei ole mõtet kutsuda väljast treenerit/koolitajat. Lisaks on see väga kallis. Ettevõtte sees peaks tekkima teatud hulk töötajaid, kes on ettevõtte sisesed treenerid ja kes lisaks oma igapäevatööle õpetavad ja koolitavad ka teisi ettevõtte töötajaid. Olles suure tõenäosusuega oma eriala tipud, on neil hea võimalus oma praktilist oskust edasi anda ja hakata ka jälgima, et nende poolt treenitavad teeksid sedasamam, mida protseduurid, reeglid, standardid, kaine mõistus, ettevõtte kultuur neilt ootavad.
- Mida õpime – Koolituse eesmärk on õpetada 1 päeva jooksul tulevastele ettevõtte sisestele koolitajatele, mida nad peaksid igapäevaselt jälgima oma müügimeeste ja klienditeenindajate koolituses ja millele tuleks pidevalt pöörata tähelepanu. Koolitus on rohkem praktilist laadi, kus rühmaga kaks-kolm inimest tegeletakse terve päev ja õpetatakse neid õieti teenindama või müüma oma klientidele. Edaspidi saavad nad seda kõike ise õpetada teistele ettevõtte töötajatele.
Kommenteeri