Koolitus – Usalduse loomine
Usaldus – see on imelihtne. Miks sa mind ei usalda? on tüüpiliseks küsimuseks, millega me pöördume inimese poole, kes meile kahtlevalt otsa vaatab. Koolitus – usalduse loomine on samuti lihtne. me räägime igapäevastest asjadest.
Ühepäevane koolitus – Usalduse loomine – see on ju lihtne – kas pole?
Raul Vatsar
Miks “Koolitus – usalduse loomine” on oluline.
Tänapäeval on inimestel võimalik oma ostusid sooritada mitmel moel: traditsioonilisel viisil ehk minna ostukeskuses asuvasse kauplusesse ja valida välja sobiv toode või teha see hoopis läbi Interneti, kus tuleb valida endale sobiv toode meelepärasest veebipoest. Senini on inimesed pigem eelistanud osta traditsioonilisel viisil, kuid noorem (Z) generatsioon, kes on sündinud interneti ajastul, soovivad kasutada mugavamat varianti ehk sooritada oma ostud läbi veebipoodide.
Valikute tegemine ostude sooritamisel on täiesti tavaline ja loomulik tegevus igapäevases elus. Eriti veel juhul, kui tarbija ei osta esmatarbekaupu, vaid valikkaupu, ehk kui ei osteta igapäevaselt sagedaselt kasutuses olevat tarbeeset. Tihti kaalutakse sellistes olukordades erinevate poodide võimalusi. Tehakse valikuid mitmete alternatiivsete variantide vahel, nende hulgas ka internetikaupluste. Sellisteks kaupadeks võivad olla näiteks mööbel, majapidamiselektroonika, riided, kingad, jne.
Usaldusväärsus ettevõtete vastu on oluline, kuna see määrab millisese poodi me koheselt oleme valmis minema. Lisaks kaasneb paljude (eriti kallite) asjade ostmisega ka nende asjade korraline hooldamine ettevõtete poolt (autod, kella patareide vahetus), kes antud toote on tarbijale müünud. Tarbija tahab olla kindel, et ettevõte, kellelt nad kauba ostsid, on võimeline antud toodet hooldama ja parandama, kui selleks tekib vajadus. Kui juhtuse tahtel saab tarbija defektiga toote, kas siis ettevõte on valmis kinni pidama eelnevalt antud garantiist.
Mida õpime.
Koolitus – usalduse loomine, keskendub lihtsatele asjadele: mis on usaldus, kuidas seda luua, miks me usaldama ja miks me ei usalda inimesi ettevõtteid, brände, jne. tänapäeva ettevõtete jaoks on teada kuidas suurendada oma usaldusväärsust – seda teatud mõttes ka täiesti lihtsate asjadega, nagu näiteks riietus ja meik. Miks osad ettevõtted seda kasutavad ja osad ei kasuta. Kas üldse usaldus on midagi sellist, mida saab klassitoas õppida? Kuidas olla autentne ja kuidas olla mittekonformistlik, kas selliseid kaastöölisi saab üldse usaldada?
Mida tähendab ettevõtte usaldusväärsus, aga riigi usaldusväärsus? Kuidas seda tõsta ja millele tähelepanu pöörata.
Koolituse käigus on plaanis nii individuaalsed tööd, kui ka mõned rühmaülesanded, millede kõikide eesmärk on tagada õpitava parem meeldejäämine ja õpitava otsene kasutusvalmidus. Kindlasti anname praktilistele tegevustele teoreetilisi selgitusi ja püüame panna osalejad sügavamalt mõistma organisatsiooni üldisi tegutsemisprintsiipe.