Iseenda motiveerimine
Ühepäevane koolitus
Iseenda motiveerimine – Müügipsühholoogia 1
- Miks on oluline – Tänapäeva järjest kiirenev töötempo ja tööprotsesside efektiivistamine näevad ette selle, et müügiesindaja on enamiku aega oma tööd tehes üksinda. Inimene pärineb loomadest ja enamik loomi elab karjas koos. Olles karjas saab loom pidevalt tagasisidet kui hästi-halvasti tal läheb, on ta karja liidrite hulgas, on lihtsalt karja liige, loom tegeleb karjas olles pidevalt oma positsiooni parandamisega. See, kes seda teeb, see annab oma geenid edasi järglastele ja tema sugu ei sure välja. Inimene on tihti selle kõik unustanud. Olles töökollektiivis on meil olemas kõik võimalused eelpool öeldut teha, aga olles müügiesindaja, pead sa väga palju aega veetma üksinda „põllul“ ja siis aitab ainult see, et müügiesindaja oskab ise end motiveerida. Antud koolituse sisu põhineb erinevatel motivatsiooniteooriatel (Bandura sotsiaalse õppimise teooria, Skinneri operantse õppimise teooria, eesmärgitee teooria, ootuste teooria, enesemääramise teooria), kuid me ei räägi koolitusel mitte teooriatest, vaid ainult nende rakendustest müügiprotsessis. Mõtleme koos sellele, mida teha et muutuda edukamaks ehk saavutada suuremaid müüke ja mis see konkreetsele müügiesindajale „maksma“ läheb.
- Mida õpime – müümine on protsess, kuid antud koolitusel ei vaatle me lihtsalt müügiprotsessi vaid pigem seda kuidas valmistuda edukaks müümiseks. Käsitletavad teemad võib tinglikult jaotada järgmistesse rühmadesse: Miks seda kõike teha? Edukaks müügiks tuleb valmistuda. Milline ma olen? Kuidas valed hoiakud takistavad müüki. Kuidas iseennast eesmärgistada. 10 müügiedukuse elementi. Vaatleme koolitusel rohkesti näiteid, laseme kindlasti avaldada oma arvamust osalejatel ja teema hulgaliselt individuaalseid töid, mis aitavad õpitavat paremini mõista ja koheselt ka rakendama hakata. Koolitus on praktiline, kuid kindlasti räägime me piisavalt ka teooriast, andes praktilistele tegevustele teoreetilisi selgitusi ja püüdes panna osalejad sügavamalt mõistma müügipsühholoogiat ja selle kasutamise võimalusi oma isiklikus müügiprotsessis.
Kommenteeri