Müügimeeskonna tulemuste mõõtmine
Ühepäevane koolitus
Müügimeeskonna tulemuste mõõtmine
- Miks on oluline – järjest olulisemaks muutub iga inimese täiel määral rakendamine ja tema kogu potentsiaali avamine. Selleks et müügimeeskond saaks täiel määral rakendada oma võimeid, tuleb nende tegevust püüda maksimaalselt mõõta. Mõõtmiseks tuleb teada, mida ja kuidas mõõta. Paljud ettevõtted lähtuvad seniajani oma tegevuses sellest, et müügimeeskond peab olema ja müügiesindaja peab olema igas kaupluses, igal nädalal, täis mahus ja kogu aeg, aga kas see peab ikka paika … Arutleme ka müügimeeskonna poolt tekitatud kliendikogemuse ja selle mõõtmise üle igapäevases ettevõtte tegevuses.
- Mida õpime – Koolituse eesmärk on leida müügimeeskonna tegevuses nõrgad kohad ja püüda neid muuta ettevõtte tugevusteks, selgitades kuidas ja miks on vaja mingit müügimehe tegevust mõõta. Samuti arutleme täiesti igapäevaste mõistete (millest sõltub käive, müügi 7 sammu, jm.) üle ja teeme päeva lõpuks igapäevaselt kasutatava mõõdiku, millega saab edaspidi mõõta kogu müügimeeskonna ja iga üksiku müügimehe tegevust eraldi. Koolitus sobib ettevõtetele, kellel on kas müügimeeskond või klienditeenindajad ja neile, kes soovivad midagi oma tegevuses muuta ning mõtiskleda oma töötajate efektiivsuse üle.
Kommenteeri