<<< Kui juba tead, mida leida tahad, siis kasuta otsingulahtrit!

Kliendikogemus – 12 tsitaati selle paremaks mõistmiseks

|Comments are Off
Kliendikogemus on see, kuidas klient tajub teenindusprotsessi algusest lõpuni. Samas kliendikogemus ei piirne ainult sellega, kuidas teenust osutati, vaid ka sellega, mida teenusest arvati juba...

Hea teenindus – teoreetilised alused

|Comments are Off
Millest algab hea teenindus? Kindlasti vastab keegi, et teenindaja oskustest, teine et heade teenindaja olemasolust, kolmas et teenindaja teadmistest. Õigus on kõikidel. Kui hoiakuid muuta on...

Kliendikogemus 4.lugu – Suhtlemiseks kuula ja vaata

|Comments are Off
Kliendikogemus kui kontseptsioon on täiuslikum kui teenuste disain. Tegin suure otsuse – mul on vaja uut telefoni. Eelmine oli ikka päris vana. Ei hakka tüütama sellega, kuidas ma selle uues...

Kliendikogemus 3.lugu – Ratsionaalselt emotsioonidest – kogemus on lavastus.

|Comments are Off
Kliendikogemus kui kontseptsioon on täiuslikum kui teenuste disain. Me alustasime lugu sellest, kas UX on parem kui CX. Olen ikka ja jälle seda meelt, et CX on täna igal juhul parem kui UX ja...

Teeninduspsühholoogia

|Comments are Off
Teeninduspsühholoogia on rakendulik psühholoogiateaduse osa, mis vaatleb teeninduses toimuvaid protsesse psühholoogi pilguga. Teeninduspsühholoogia on seega osa üldisest tööpsühholoogiast, mis...

Kliendikogemus ehk CX aastal 2017 – 7 dilemmat kliendikogemuse jaoks 2017.aastal

|Comments are Off
Kliendikogemus ehk CX aastal 2017 – 7 dilemmat kliendikogemuse jaoks 2017.aastal Raul Vatsar Kliendikogemus – CX või UX Paljud Eesti ettevõtted on kasutusele võtnud uue kontseptisooni – teenuste...

Valmistume teenindussuveks

|Comments are Off
Valmistume teenindussuveks. Jälle läheneb suvi ja jälle hakkavad paljud ettevõtted otsima endale suveks abitööjõudu. Selleks, et suvi läheks teeninduse mõistes hästi, peaks natuke värskendama nii...

Ära stressa, hakka elama

|Comments are Off
Ühepäevane koolitus Ära stressa, hakka elama (Konfliktide juhtimine ja stressiga hakkamasaamine)   Miks on oluline – konfliktid on elu lahutamatu koostisosa. Võiks ilmselt väita, et kui inimene...

Kuidas paremini mõista klienti ja teda mõjutada

|Comments are Off
Ühepäevane koolitus Teeninduspsühholoogia – Kuidas paremini mõista klienti ja teda mõjutada   Miks on oluline – me elame teenuste ajastul. Tegelikult elame me küll kliendikogemuse ajastul,...