<<< Kui juba tead, mida leida tahad, siis kasuta otsingulahtrit!

Ratsionaalne valik – kommieksperiment

|Comments are Off
Ratsionaalne valik on meie ideaal. Me püüdleme selle poole ja tahame oma valikutes olla ratsionaalsed. Ratsionaalne valik on illusioon, mille inimesed on enda jaoks loonud, et näidata end...

Esmamulje ja otsustamine

|Comments are Off
Esmamulje on alateadlik ning tekib kiiresti, kuid püsib kaua ja omab suurt tähendust. Esmamulje määrab hoiaku erinevate aspektide kohta ning seda on väga raske muuta. Üldjuhul tuleneb esmamulj...

Käitumisökonoomika – ratsionaalne ja irratsionaalne otsustamine

|Comments are Off
Käitumisökonoomika ehk otsustamine on oma olemuselt pidevalt toimuv (igapäevane) protsess ja sellega tegelevad kõik. Erinevaid valikuid tehakse poes käies, reise planeerides, õppides, eriala...

Käitumisökonoomika ehk otsustamisteadus

|Comments are Off
Käitumisökonoomika on otsustamisteadus ehk kuidas inimesed teevad otsuseid. „Pole midagi keerulisemat ja seega ka hinnalisemat kui oskus otsuseid langetada” – Napoleon Bonaparte (19 sajand)....

Käitumisökonoomika trikid turunduses

|Comments are Off
Käitumisökonoomika on teadus, mis uurib (lihtsustatult öeldes) kuidas inimesed teevad oma otsuseid. Muu hulgas langetavad inimesed iga päev palju otsuseid, mis on seotud nende ostukäitumisega...

Usalduse loomine meeskonnas

|Comments are Off
Usalduse loomine meeskonnas – kas meil seda siis pole? Ühepäevane koolitus Raul Vatsar   Usalduse loomine – miks on oluline Me oleme alalõpmata olukorras, kus meie edu või...

Kliendikogemus – 12 tsitaati selle paremaks mõistmiseks

|Comments are Off
Kliendikogemus on see, kuidas klient tajub teenindusprotsessi algusest lõpuni. Samas kliendikogemus ei piirne ainult sellega, kuidas teenust osutati, vaid ka sellega, mida teenusest arvati juba...

Kliendikogemus 7.lugu – See, mis meid tõi siia, ei vii meid edasi

|Comments are Off
Kliendikogemus on kliendi peas olev teadmine sellest tootest või teenusest mida ta soovib omandada, omandas, kunagi ammu kasutas. Kliendikogemus ei alga sellest, kui inimene ostab toote-teenuse,...

Kliendikogemus 6.lugu – Lahkujate asemel tulevad uued ja paremad

|Comments are Off
Sama sissejuhatus mis oli meie Kliendikogemus 5.lugu oleks asjakohane ka siin. Aga kuna igal lool peab olema oma sissejuhatus, siis … Mida teha ettevõtte juhil, kui tema parem käsi, keda ta o...

Kliendikogemus 5.lugu – Õpeta ja arenda

|Comments are Off
Kliendikogemus saab paljuski alguse sellest, kuidas organisatsiooni töötajad suhtlevad klientidega. Olete kuulnud seda lugu. Istuvad ja arutavad kaks inimest organisatsiooni asju: tegevjuht ja...

Kliendikogemus 4.lugu – Suhtlemiseks kuula ja vaata

|Comments are Off
Kliendikogemus kui kontseptsioon on täiuslikum kui teenuste disain. Tegin suure otsuse – mul on vaja uut telefoni. Eelmine oli ikka päris vana. Ei hakka tüütama sellega, kuidas ma selle uues...

Kliendikogemus 3.lugu – Ratsionaalselt emotsioonidest – kogemus on lavastus.

|Comments are Off
Kliendikogemus kui kontseptsioon on täiuslikum kui teenuste disain. Me alustasime lugu sellest, kas UX on parem kui CX. Olen ikka ja jälle seda meelt, et CX on täna igal juhul parem kui UX ja...

Kliendikogemus 2.lugu – Ära oleta, küsi ja kontrolli, võta vastutus

|Comments are Off
Kliendikogemus kui kontseptsioon on täiuslikum kui teenuste disain. Me alustasime väitega sellest, et CX on parem kui UX. Ei väsi kordamast ja olen seda meelt, et CX on täna igal juhul parem kui...

Kliendikogemus 1.lugu – Näe suurt pilti ja orienteeru detailides

|Comments are Off
Kliendikogemus kui kontseptsioon on täiuslikum kui teenuste disain. Me alustasime lugu sellest, kas UX on parem kui CX. Olen ikka ja jälle seda meelt, et CX on täna igal juhul parem kui UX ja...

Usaldus ja klient – lahutamatud kaaslased

|Comments are Off
Usaldus ja klient on lähedalt seotud mõisted. Ilma usalduseta ei ole klienti, ilma kliendita on mõttetu rääkida usaldusest. Usaldus ja klient käivad käsikäes. Selleks, et ettevõte saaks isst...

Koolitus – Usalduse loomine

|Comments are Off
Usaldus – see on imelihtne. Miks sa mind ei usalda? on tüüpiliseks küsimuseks, millega me pöördume inimese poole, kes meile kahtlevalt otsa vaatab. Koolitus – usalduse loomine on...
12