Teenindusvalmiduse tõstmine
Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/r180832/public_html/wp-content/plugins/wp-spamshield/wp-spamshield.php on line 2029
Teenindusvalmiduse tõstmine. Mis on üldse teenindusvalmidus, mida me tõsta kavatseme? Kas seda saab tõsta? Miks seda peaks tõstma? Kuidas on võimalik panna töötajad paremini mõistma meie teeninduskontseptsiooni?
Ühepäevane koolitus
Raul Vatsar
Teenindusvalmiduse tõstmine – miks?
Miks on see koolitus meie ettevõtte jaoks oluline – sest kõik ettevõtted pakuvad tehniliselt ühesuguseid teenuseid. Meie ettevõtte poolt pakutav teenus ei ole tegelikkuses teistsugune kui meie konkurentide oma. Kuid meie teame, et me tahame olla parimad. Me suudame parimad ka olla, kui me vaid saaks oma töötajad panna suurema pühendumusega ja hingega teenindama.
Teenindusvalmiduse tõstmine – abi ettevõttele
Koolitus saab siinkohal ettevõttele kaasa aidata. Koos ettevõtte juhtidega paneme töötajad ettevõtte asjade üle järele mõtlema. Üheks koolituse eesmärgiks on ka töötaajid innustada vastavuses ettevõtte teeninduskontseptsiooniga. Mitte vähetähtis ei ole oskus koolitusel õpitut ka ellu viia. Kõik algab ettevõtte jaoks teenindajate valikust, kui aga valik tehtud, siis on ettevõtte edukuseks ja võtmeks teenindajate peas olevad teadmised. Ettevõtte juhid peavad endale ausalt ka ütlema, kas nende töötajad on valmis ja koolitatud tegema asju vastavuses ettevõtte kontseptsiooniga. juhid peavad ka teadma kuidas nende töötajad ülesannetega hakkama saavad ja mida nad teevad.
Teenindusvalmiduse tõstmine – kuidas?
Näitame osalejatele tööprotsessis treenimise-harjutamise kasulikkust. Räägime teenindamiseks vajalikest isikuomadustest, sellest et vajalikke omadusi ja oskusi saab juurde õppida. Kõik saab alguse teenindaja isiklikust hoiakust. Teenindaja asub tihti isiklikus mugavustsoonis ja ta ei mõista, et muutus on tema jaoks olemas, on üldse võimalik. Tema jaoks on mugavustsoon normaalne olek, sest ta pole harjunud oma isiklikku mina-pilti vaatama.
Teenindusvalmiduse tõstmine – mida õpime?
Hoiakuid peetakse XX sajandi leiutiseks. Tegelikkuses on inimesed oma hoiakud saanud meie kaugetelt esivanematelt. Kohati on meie hoiakud meie endi jaoks segavad. Töötajal ja juhil tuleb aru saada, mis on hoiakud, kust nad on saanud alguse.
Ettevõtte tegevus põhineb ettevõtte visioonil, missioonil ja ettevõtte põhiväärtustel. Need komponendid suunavad ettevõtte töötajaid edasi ja annavad konkreetseid käitumisjuhendeid. Koolituse käigus näitame, et eksisteerib side ettevõtte strateegia ja ettevõtte poolt lahendatavate praktiliste ülesannete vahel.
Seletame lahti mina-pildi kontseptsiooni, mugavustsooni, sotsiaalse laiskuse mõisted, räägime ootuste teooriast, inimeste hoiakutest, kliendirahulolust, kliendipoolsest teenusest saadavast kasulikkusest. Kõige olulisem – seome selle ühte suurde tervikusse, üheks pildiks, mis aitab osalejatel paremini mõista ettevõtte strateegilisi eesmärke ja hakata eesmärgistatumalt nende täitmise poole püüdlema.
Räägime meeskonnatööst. Teeme palju individuaalseid ülesandeid, millede täitmise käigus arutame, mida konkreetne ülesanne tähendab ettevõtte seisukohalt ja kuhu saab nii töötaja kui ettevõte edasi püüelda. Tegeleme usalduse, meeskonna normide ja klientide vastu hoolivuse näitamise küsimustega.
Teenindusvalmiduse tõstmine – kuidas õpime?
Alustame ettevõtte visiooni, missiooni ja põhiväärtuste meeldetuletamisest. Seejärel näitame nende seoseid ettevõtte igapäevase tegevusega. Selleks kasutame nii teoreetilisi skeeme, kui ka praktilisi ülesandeid. Iseseisvate ülesannete eesmärgiks on panna inimesed mõtlema oma otsestest tööülesannetest ja sellest kuidas nad nendega hakkama saavad. Mõista, mida võiks teha teistmoodi ja võibolla isegi paremini.
Teenindusvalmiduse tõstmine – kellele?
Koolitus on mõeldud nii esmatasandi ja ka kesktaseme juhtidele, kellel oleks vaja meelde tuletada teeninduse põhitõdesid, leida tuge tööks eesliini töötajatega.
Koolitus on praktiline, räägima teoreetilistest põhjustest ja põhimõtetest, millega anname praktilistele tegevustele teoreetilisi selgitusi. Eesmärgiks on panna osalejad sügavamalt mõistma ettevõtte ees olevaid ülesandeid. Teeme rühmatöid ja laseme individuaalselt lahendada probleeme.
Teenindusvalmiduse tõstmine – tunned huvi?
Kui tunned huvi selle või mõne teise meie koolituse vastu, siis võta meiega ühendust: raul@kliendikogemus.ee. vaata ka meie teisi teeninduskoolitusi siit