Teenuste disain ja juhtimine
Ühepäevane koolitus
Teenuste disain ja juhtimine
- Miks on oluline – Me kuuleme alatihti oma juhtie ja miks mitte ka riigijuhtide suust: „Mõelge välja uusi teenuseid!“. On see siis tõesti nii lihtne – uusi teenuseid välja mõelda ja seejärel tegeleda nende juhtimisega? Iga teenus algab selles, et ettevõte saab aru, mida ja miks ta soovib oma klientidele pakkuda. Muide raha ei ole sellele hetkel kõige olulisem, hiljem tõsi tuleb vaadelda kas ostjad üldse sellise hinna eest suudavad uusi teenuseid ka osta. Kui ettevõte saab aru, mida ta soovib pakkuda oma klientidele ja teab, millist kliendikogemust ta soovib luua, algab teenuse disain. Ei, me ei kaasa siinkohal koolitusse ühtegi disainerit ega hinda ka osalejate joonistamise oskusi. Lihtsalt peame väga hoolikalt mõtlema, mida antud teenus sisaldab ja kuidas seda kõige paremini kliendini viia. Seejärel tuleb koostada teenuse täpne blokkskeem ja mõelda välja tegevused, laused, teenindajad, kes antud teenust pakkuma hakkavad. Ilma selleta on teenindajad hiljem väga abitud – ettevõte on andnud küll kliendile lubaduse midagi teha, kuid ei ole taganud teenindajatele toetust selle lubaduse täitmiseks. Ja siis tuleb hakata harjutama ja harjutama ja harjutama, kuni oleme valmis teenust kliendile pakkuma. Nii lihtne ongi.
- Mida õpime – millist kogemust ettevõte soovib pakkuda oma klientidele, millised on pakutavate teenuste omadused, kuidas need jaotuvad erinevatessse rühmadesse, kas antud omadused on piisavad konkurentsieelise tekkeks. Kuidas teenusi tuleks juhtida ja mida seejuures silmas pidada. Arutame, kuidas on võimalik teenuseid disainida ja juhtida, viia seoses uutmoodi teenustega muutusi läbi ettevõttes, enda juures, teistega ja rühmas. Koolitus on nii praktiline kui ka teoreetiline andes praktilistele tegevustele teoreetilisi selgitusi ja püüdes panna osalejad sügavamalt mõistma seda, mida konkreetselt õpitakse.
Kommenteeri