Psühholoogia kasutamine müümisel
Ühepäevane koolitus
Psühholoogia kasutamine müümisel – Müügipsühholoogia 2
- Miks on oluline – ettevõttel on olemas müügimeeskond ja klienditeenindajad, kuid müük ei suju. Kui hakata uurima, siis on tihti põhjuseks see, et töötajad ei suuda-oska rakendada ka kõige lihtsamaid müügipsühholoogia võtteid oma igapäevases tegevuses. Kui aga arvestada, et ka igapäevast suhtlemist võib vaadelda kui müümist, siis jõuame kurva tõdemuseni, et töötajad ei ole emotsionaalselt intelligentsed ja neile valmistab raskust mõista müügitöö lihtsamaid saladusi. Müük on suhtlemise üks vorme, seega allub ta oma peamistes joontes üldistele kommunikatsioonireeglitele, mida on uuritud piisavalt ja mille kohta on palju materjale. Mida sellest võtta – ikka seda, mis oleks kõige olulisem ja koheselt rakendatav. Hea müügiesindaja teab automaatselt seda, milline peab olema tema ettevalmistus, tema välimus, tema teadmised, tema olek ja hoiakud, kuid kui paljud meist on sündinud müügimehed, kui üldse me saame neid sõnu selles kontekstis kasutada. Keskendume ühelt poolt lihtsatele, kuid teiselt poolt nii lihtsatele asjadele, et need kipuvad ikka ja jälle reaalses elus meelest minema ja selle tõttu teeme automaatselt valesid asju, arvates ise et oleme müügimeistrid.
- Mida õpime – millele pöörata tähelepanu kliendi usalduse võitmisel, milline peaks olema müügiesindaja välimus, kuidas tõlgendada lihtsaid kliendi poose müügi läbiviimise ajal. Räägime natuke uuest põnevast teemast peegelneuronid ja kuidas nende mõju saab müügiprotsessis ära kasutada. Müümine on suhtlemine, seega tuleb osata esitada õigesti küsimusi ja kuulata. Me tihti kuuleme, kuid me ei kuule, mida meile räägitakse. Räägime kuulamise viiest elemendist ja kuidas esitada paremaid küsimusi. Klient ostab siis, kui tajub, et me suudame müüdava tootega rahuldada tema vajadusi ehk kuidas selgitada välja kliendi vajadused. Vaatleme peamisi põhjusi, miks kliendid ostavad ja selgitame, kuidas ületada peamisi vastuväiteid. Lõpetuseks vaatleme müügi lõpetamise tehnikaid. Koolituse käigus teeme rühmatöid ja individuaalseid töid, sõltuvalt teemast. Koolitus on nii praktiline kui ka teoreetiline, andes praktilistele tegevustele teoreetilisi selgitusi ja püüdes panna osalejad sügavamalt mõistma müügipsühholoogia olemust ja kasutamist müügiprotsessi jooksul.
Kommenteeri