Parema müügitöö saladused
Ühepäevane koolitus
Parema müügitöö saladused
- Miks on oluline – ainus üksus, mis ettevõttes raha sisse toob on müügimeeskond. Seega on müümine iga ettevõtte jaoks eluliselt oluline tegevus. Kindlasti on ettevõtted tegelenud müügimeeskonna koolitamisega. Aga kas tulemusi on? Selleks et hästi müüa, tuleb tunda teatud lihtsaid printsiipe – ilma neid teadmata ei ole tegemist müügiga vaid lihtsalt rapsimisega, mis tavaliselt kuhugi ei vii. Tundes müügiprotsessi ja seda loominguliselt interpreteerides suudab hea müügiesindaja kohandada oma müügistiili igale ostjale meelepäraseks ja siis võib ettevõte rääkida ka müügitöö tulemustest. Müügiesindaja lähtub, nagu iga teinegi inimene, oma tegevuses vähima jõupingutuse printsiibist. Kuidas müügiesindajat sellest teatud mõttes mugavustsoonist välja saada – kas piisab kontrollist või tuleb midagi veel teha, selles on küsimus. Ja kui teha, siis mida? Kas kõik müügiesindajad on ühesugused ja kust leida häid müügiesindajaid? Müüke saab vaadelda oma meeskonna seisukohalt, üksiku müügiesindaja seisukohalt, müüdavate toodete seisukohalt, klientide seisukohalt ja müügi kui terviku seisukohalt. Milline nendest oleks meie ettevõtte jaoks parim? Kust ja kuidas leida müügiesindajaid? Kas igapäevane suhtlemine on iseenda müümine ja kuidas sellega paremini hakkama saada.
- Mida õpime – Koolituse eesmärk on leida vastuseid ületoodud küsimustele ja püüda jõuda hea müügimeeskonna määratluseni. Müügijuhtimine ei ole vaid oma müügiesinajate treenimine ja nende õpetamine. See on juhtide sihipärane tegevus, mis algab müügiesindajate treeningust ja müügiesindajate mõistmisest. See on järjepidav, igav ja kurnav töö ettevõtte müügieesmärkide saavutamiseks. Arutame selle üle kuidas panna müügiesindajad paremini müüma, endale eesmärke seadma ja oma eesmärke ka saavutama. Teeme rühmatöid ja püüame aru saada müügi toimimise mehhanismidest. Koolitus on nii praktiline kui ka teoreetiline, andes praktilistele tegevustele teoreetilisi selgitusi ja püüdes panna osalejad sügavamalt mõistma müügi olemust ja selle juhtimise printsiipe.
Kommenteeri