Koolitus – Tegelik müügipsühholoogia
Comment are off
Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/r180832/public_html/wp-content/plugins/wp-spamshield/wp-spamshield.php on line 2029
Ühepäevane koolitus – Tegelik müügipsühholoogia (Müügipsühholoogia 3)
Raul Vatsar
- Miks on oluline – meie töötajad võivad olla läbinud mistahes müügikoolitusi ja treeninguid, kuid kui nad lihtsalt ei saa aru ostjate käitumisest, sellest kuidas inimesed võtavad vastu otsuseid ja millest sõltuvad meie igapäevases elu tegemised ja käitumine, siis on müügiesindajatel ja klienditeenindajatel raske hakkama saada nii igapäevase müügitegevusega, klienditeenindusega, kui ka raske juhtida oma isiklikke emotsioone ja meeleolusid, eriti kui nende müügitulemused ei ole soovitud tasemel. Antud koolituspäeva raames anname ülevaate kõige moodsamast lähenemisest antud teemale – vaatleme praktiliste ülesannete käigus seda, mis tegelikult toimub kliendi peas. Sellel päeval läbitavate praktiliste ülesannete tagajärjel peaks meie peas toimuma pööre ja me peaksime hakkama paremini aru saama ettevõtte ostjate meie jaoks kohati mõistetamatutest sammudest ja aeg-ajalt täiesti irratsionaalsetest otsustest, sellest miks me kaotame müüke ja teenime klienditeeninduses ära klientide rahulolematuse. Peamiseks põhjuseks etteöelduna on meie suutmatus asetada meid endid klientide kohale ja suutmatus mõista kliendiotsuste tagamaid. Praktiliste ülesannete käigus püüamegi olla pigem kliendid ja mõista kliendiotsuste tagamaid.
- Mida õpime – antud koolituspäeval keskendume peamiselt klienditegevuse, aga rohkem või vähem otseselt-kaudselt ka iseenda tegevuse, mõistmisele. Alustame koolituspäeva ülevaatega usalduse loomisest ja usaldusväärsuse tekkest, mis on iga kliendi mõjutamise aluseks. Käsitleme lühidalt adaptiivse müügi mõistet ja selle rakendamist eesrindlikes ettevõtetes, aga ka müügiprotsessi kui terviku mõistmist. Hindame oma ettevõtte kliendile orienteeritust või ettevõttele orienteeritust. Vaatleme kuidas tunda ära valetajaid ja mis neid ikkagi reedab suhtlusprotsessis. Õpime naeratuse tähendust meie keha jaoks ja kuidas petta meie enda teadvust. Räägime tajust ja sellest, kuidas taju on kergesti petetav ja miks ta petetav on. Teeme väga palju erinevaid eksperimente ja teste ja lõpetame päeva lühiülevaatega erinevatest eelarvamustest, mis segavad ostjal ja seega ka meil endal vastu võtta paremaid otsuseid. Peamiselt on kavas individuaalsed tööd, mis aitavad paremini mõista õpitavat ja seda kinnistada. Koolitus on nii praktiline kui ka teoreetiline, andes praktilistele tegevustele teoreetilisi selgitusi ja püüdes panna osalejad sügavamalt mõistma müügipsühholoogia olemust ja selle kasutamist müügiprotsessi jooksul.
- Kellele – oodatud on müügiesindajad ja klienditeenindajad, kellel on juba piisav staaž oma töös. Koolitus on sobilik ka müügijuhtidele ja brändmänedžeridele, kindlasti ka ettevõtete tegevjuhtidele ja osakonnajuhatajatele. Kokku ootame koolitusele mitte rohkemat kui 16 inimest, siis on meie koolitusest maksimaalne kasu. Kui keegi tahab antud koolitust osta oma ettevõttesse sisse (sisekoolitusena), siis palun sellest teada anda eraldi. Antud koolitus on 3.osa müügipsühholoogia koolitustest. Esimeses müügipsühholoogia koolituses käsitleme me iseenda motiveerimist ja teises osas müügil kasutatavaid tavalisi psühholoogiavõtteid. Huvi korral nende koolituste vastu palun teada anda allpool toodud meilile.
- Kus ja Kuna – Koolitus toimub 04.oktoobril 2016.aastal Tallinnas. Koht teatatakse pärast registreerimist. Koolitus kestvus – 8 akadeemilist tundi, algus on kell 10.00, orienteeruv lõpp 17.15.
- Hind – koolituse hind on 179.00 €. Augustikuus registreerujatele kehtib soodushind 129.00 €. Antud hind sisaldab käibemaksu ja söömist ning kohvipause, aga samuti ka koolitusmaterjale.
- Koolituse läbiviija – Raul Vatsar – TTÜ Tallinna Kolledži teenuste turunduse ja juhtimise peaeriala juhtiv õppejõud
- Info ja registreerimine: Raul Vatsar – meiliaadress raul@kliendikogemus.ee. Saada meil, kus on kirjas Sinu nimi, ettevõte, ametikoht, telefon ja meiliaadress.
- Vaata ka meie kodulehekülge www.kliendikogemus.ee või ole Facebookis meie lehekülje Kliendikogemuskeskus sõber ja saa teada esimesena uutest koolitustest.
- Vaata juurde ka koduleheküljel olevatest artiklitest:
- http://www.kliendikogemus.ee/blogi/kaitumisokonoomika/kuidas-meie-aju-meid-petab-1-osa-2/
- http://www.kliendikogemus.ee/blogi/kaitumisokonoomika/kuidas-meie-aju-meid-petab-2-osa/
- http://www.kliendikogemus.ee/blogi/kaitumisokonoomika/kas-inimese-kaitumine-ratsionaalne-voi-irratsionaalne/
Kommenteeri