Iseenda motiveerimine – müügipsühholoogia 01
Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/r180832/public_html/wp-content/plugins/wp-spamshield/wp-spamshield.php on line 2029
Iseenda motiveerimine on müügitöö alus. Kui müügiesindaja ei suuda sellega hakkama saada, siis ei sobi ta ka müügiesindajaks. Miks? Sest müügitöö eeldab automaatselt väga kõrget enesedistsipliini. Müügiesindaja peab pidevalt olema valmis iseennast ületama ja liikuma pidevalt uute kõrgemate eesmärkide poole. Kui müügiesindaja sellega hakkama ei saa, jäävad ka müügid olemata-tulemata.
Ühepäevane koolitus
Raul Vatsar
Iseenda motiveerimine – miks on oluline?
Tänapäeva järjest kiirenev töötempo ja tööprotsesside efektiivistamine näevad ette selle, et müügiesindaja on enamiku aega oma tööd tehes üksinda. Inimene pärineb loomadest ja enamik loomi elab karjas koos. Olles karjas saab loom pidevalt tagasisidet kui hästi-halvasti tal läheb, on ta karja liidrite hulgas, on lihtsalt karja liige, loom tegeleb karjas olles pidevalt oma positsiooni parandamisega. See, kes seda teeb, see annab oma geenid edasi järglastele ja tema sugu ei sure välja. Inimene on tihti selle kõik unustanud. Olles töökollektiivis on meil olemas kõik võimalused eelpool öeldut teha, aga olles müügiesindaja, pead sa väga palju aega veetma üksinda „põllul“ ja siis aitab ainult see, et müügiesindaja oskab ise end motiveerida
Iseenda motiveerimine – teeme Sinu ettevõttele rätsepatööna
Enne koolitust räägib koolitaja nii müügimeeskonna juhiga kui ka müügiesindajatega, et saada aru olukorrast müügimeeskonnas ja vastavuses sellega teha oma ettepanekud õpitava sisu ja vormi kohta. Ideaalis peaks kohal viibima ka ettevõtte tegevjuht, sest tihti ei kattu inimeste nägemused ühest või teisest teemast ja mida rohkem erinevaid nägemusi, seda sisukam ja parem saab koolitus.
Iseenda motiveerimine – mida õpime?
Antud koolituse sisu põhineb erinevatel motivatsiooniteooriatel (Bandura sotsiaalse õppimise teooria, Skinneri operantse õppimise teooria, eesmärgitee teooria, ootuste teooria, enesemääramise teooria), kuid me ei räägi koolitusel mitte teooriatest, vaid ainult nende rakendustest müügiprotsessis. Mõtleme koos sellele, mida teha et muutuda edukamaks ehk saavutada suuremaid müüke ja mis see konkreetsele müügiesindajale „maksma“ läheb. Müümine on protsess, kuid antud koolitusel ei vaatle me lihtsalt müügiprotsessi vaid pigem seda kuidas valmistuda edukaks müümiseks. Käsitletavad teemad võib tinglikult jaotada järgmistesse rühmadesse: Miks seda kõike teha? Edukaks müügiks tuleb valmistuda. Milline ma olen? Kuidas valed hoiakud takistavad müüki. Kuidas iseennast eesmärgistada. 10 müügiedukuse elementi. Vaatleme koolitusel rohkesti näiteid, laseme kindlasti avaldada oma arvamust osalejatel ja teema hulgaliselt individuaalseid töid, mis aitavad õpitavat paremini mõista ja koheselt ka rakendama hakata.
Iseenda motiveerimine – kellele?
Antud koolitus on mõeldud organisatsiooni müügimeeskonnale, kuid mõningase kohendamisega saab rakendada samu põhimõtteid ka teenindajatele ja miks mitte ka kogu kollektiivile, sest „kogu elu on millegi müümine“ ja selle valdamine annab olulisi konkurentsieeliseid meid ümbritsevas keskkonnas.
Iseenda motiveerimine – praktiline koolitus
Koolituse käigus on plaanis palju individuaalseid töid, kui ka rühmaülesandeid, millede kõikide eesmärk on tagada osalejate arusaamine ja tulevikus õpitavate elementide praktiline kasutuselevõtt. Koolituse käigus püüame kinnistada õpitavat ja anda võimalus õpitu koheseks kasutamiseks.Anname praktilistele tegevustele teoreetilisi selgitusi ja püüame panna osalejad sügavamalt mõistma iseenda motiveerimise üldisi printsiipe. Kogu praktilist tegevust toetavad lühikesed ekskursiooni teooriasse, et näidata seoseid ka laiemalt.
Iseenda motiveerimine – tunned huvi?
Kui tunned huvi selle või mõne teise meie koolituse vastu, siis võta meiega ühendust: raul@kliendikogemus.ee. Vaata ka meie teisi turundus- ja müügikoolitusi siit.