Brändilojaalsuse loomine – koolitus
Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/r180832/public_html/wp-content/plugins/wp-spamshield/wp-spamshield.php on line 2029
Brändilojaalsuse loomine – kas klientide rahulolu ei ole enam piisav? Meil on ettevõte, oleme loonud organisatsiooni, tegeleme aktiivselt oma brändi edendamisega. Aga miski on puudu. Käive, käive ei ole piisavalt suur, sest me saame ise ka aru, et meil ei ole piisavalt lojaalseid kliente. Mida teha. Järsku aitab Sind ja Sinu ettevõtet koolitus-nõustamine „Brändilojaalsuse loomine“. Loe ja vajadusel võta ühendust
Ühepäevane koolitus
Raul Vatsar
Brändilojaalsuse loomine – miks on oluline?
Brändi ning selle strateegiate edukuse aluseks on lojaalsus, mida bränd tarbijate seas võidab. Ettevõtted vajavad kliente, kes teevad kordusoste ning ei vaheta toote- või teenuspakkujat parema hinna, tihedamalt toimuvate kampaaniate või pakutavate lisavõimaluste pärast. Lojaalsed tarbijaid on vähem hinnatundlikud, mis omakorda lisab brändile juurde olulist hinnast mittesõltuvat väärtust. Seepärast on ka brändi omavatel ettevõtetel lihtsam pikaaegselt turul domineerida. Lisaks annab tugev bränd võimaluse vähendada kulutusi, mis tulenevad uute klientide otsimisest ning olemasolevate klientide hoidmisest. Brändilojaalsus annab turundajatele hea võimaluse läbida majanduslikult keerulisi aegu. Lisaks võimaldab lojaalsete klientide tegevuse analüüsimine ennustada muutusi nõudluses ning selle abil teha muutusi turundus-, müügi- või tootmisprotsessis.
Brändilojaalsuse loomine – teeme Sinu ettevõttele rätsepatööna
Sinu ettevõte on unikaalne. See tähendab, et ka koolitus peab olema vastavuses Sinu ettevõtte ja inimeste soovidega. Kõike on võimalik õppepäeva teemadega kohendada täpselt selliseks nagu ettevõte seda soovib. Keskendume vaid neile teemadele, mida ettevõte oma praegusel arenguetapil peab olulisemateks. Kuid see tähendab ka seda, et koolitaja külastab ettevõtet ja arutab erineva taseme inimestega, mida konkreetselt vaja on. Selleks on vajalik kõikide inimeste avatus ja koostöö.
Brändilojaalsuse loomine – mida õpime?
Mis on bränd, kuidas brändi luuakse. Mis on hea brändi tunnused. Kes on meie kliendid? Mida kliendid ostavad? Kui palju nad seda ostavad? Miks nad meie tooteid ostavad? Kas need põhjused on emotsionaalsed või ratsionaalsed? Lojaalsuse redeli mõiste. Kus meie bränd asub lojaalsuse redelil. Elu edetabelid ja meie bränd. Kuidas tõsta meie brändi elu edetabelistes kõrgemale kohale. Analüüsime ja arutame, vaidleme ja kirjutame ülesse.
Brändilojaalsuse loomine – kellele?
Antud koolitus on mõeldud inimestele, eks tegelevad brändi loomisega ja juhtimisega ettevõttes, kes teevad oma igapäevast tööd turunduse elementidega, püüdes edendada brändide müüki. Sobib ka müügiinimestele, kes peavad paremini aru saama brändi positsioonist turul ja oskama seda igal hetkel põhjendada ja selle järgi oma müüke organiseerida.
Kindlasti on koolitus mõeldud keskastmejuhtidele, kellede eesmärk antud koolitusega peab olema paremini aru saada ettevõtte brändist ja selle väärtustest ning oskama seda oma alluvatele esitada.
Brändilojaalsuse loomine – praktiline koolitus
Koolituse käigus on plaanis palju individuaalseid töid, kui ka rühmaülesandeid, millede kõikide eesmärk on tagada osalejate arusaamine ja tulevikus õpitavate elementide praktiline kasutuselevõtt. Koolituse käigus püüame kinnistada õpitavat ja anda võimalus õpitu koheseks kasutamiseks. Anname praktilistele tegevustele teoreetilisi selgitusi ja püüame panna osalejad sügavamalt mõistma brändilojaalsuse üldisi printsiipe
Brändilojaalsuse loomine – tunned huvi?
Kui tunned huvi selle või mõne teise meie koolituse vastu, siis võta meiega ühendust: raul@kliendikogemus.ee. Vaata ka meie teisi turundus- ja müügikoolitusi siit.