Kuidas suhtled Sina? Kommunikatsioon organisatsioonis
Ühepäevane koolitus
Kuidas suhtled Sina? Kommunikatsioon organisatsioonis
- Miks on oluline – iga inimene tegeleb kommunikatsiooniga, igas organisatsioonis peaks olema kommunikatsioonil eriline koht. Me ei saa rääkida töötajate rahulolust, klientide lojaalsusest, juhtide oma tööga toimetulekust, kui ei räägi kommunikatsioonist. Me suhtleme inimestega kogu aeg. Me räägime nendega ja pöördume nende poole kehakeeles. Me ei õpi sii koolitusel erinevaid kehakeeli, küll aga arutleme selle üle mida meie kehakeel meist ütleb meie kommunikatsioonipartneritele ja mida sama kehakeel meist neile räägib. Kui ettevõte ei saa oma ülesannetega hakkama, siis tavaliselt esimene asi, mida soovitatakse vaadata põhjusena, on kommunikatsiooniprotsessid ja kommunikatsiooni efektiivsus. Inimene võib ennast ümbritsevast maailmas välja lülitada, sealhulgas ka kommunikatsioonist. Ettevõtte huvides on ta haarata kommunikatsiooniprotsessidesse ja seeläbi suurendada nii töötaja kaasatust kui ka kaasahaaratust. Võidab nii töötaja, kui ettevõte, kui ka kliendid.
- Mida õpime – alustame koolitust selgitades kommunikatsiooni eesmärke ehk milleks me kommunikatsiooni kasutame. Jätkame mitteverbaalse ja verbaalse kommunikatsiooni ehk suhtlemisega ja teeme mitteverbaalse suhtlemise rühmatööd, mis näitab kui kerge see on ja kui raske samal ajal. Arutleme selle üle kuidas informatsiooni edastatakse ja kuida sinimesed seda interpreteerivad ning selgitame kommunikatsiooniprotsessi ja efektiivse kommunikatsiooni mõisteid. Lõpetame päeva informatsiooni tajumise võimelustega ja sellega kuidas inimesed ka täiesti tahtmatult infot filtreerivad. Koolitus on nii praktiline kui ka teoreetiline, andes praktilistele tegevustele teoreetilisi selgitusi, tehes rühmatöid ja arutledes tehtu üle. Püüame panna osalejad sügavamalt mõistma seda, mida konkreetselt õpitakse.
Kommenteeri