Valmistume teenindussuveks
Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/r180832/public_html/wp-content/plugins/wp-spamshield/wp-spamshield.php on line 2029
Valmistume teenindussuveks. Jälle läheneb suvi ja jälle hakkavad paljud ettevõtted otsima endale suveks abitööjõudu. Selleks, et suvi läheks teeninduse mõistes hästi, peaks natuke värskendama nii olemasolevate töötajate kui ka uute abimeetse teadmisi. Meie aitame.
Ühepäevane koolitus
Raul Vatsar
Valmistume teenindussuveks – miks on oluline?
Antud koolituspäev on eelkõige mõeldud neile ettevõtetele, kelle peamine müügi-periood on kevadel-suvel ja kes talvekuudeks on sunnitud enamiku oma töötajatest vabastama, et teha oma äri efektiivsemaks. Peamiseks probleemiks on ilmselt see, et suve lähenemisega tuleb võtta tööle palju inimesi, kes ei ole kas väga hästi kursis üldiste põhimõtetega või on neid lihtsalt unustanud. Idee on koolituse käigus rääkida lihtsatest, kuid samas igale teenindusorganisatsioonile olulistest asjadest. Näiteks kommunikatsiooni üldised reeglid, motiveerimine, juhtimine, kaasahaaratus, tagasiside andmine töötajatele, klientide vajaduste väljaselgitamine ja lisamüükide tegemise võimalused.
Valmistume teenindussuveks – teeme rätsepatööna
Sinu ettevõte on unikaalne. See tähendab, et ka koolitus tuleb vastavuses ettevõtte soovidega. Seda on võimalik õppepäeva teemadega kohendada täpselt selliseks nagu ettevõte seda soovib. Keskendume rohkem neile teemadele, mida ettevõte oma praegusel arenguetapil peab olulisemateks. Käsitleme vähem (või jätta ka üldse välja) neid, mida ettevõte peab vähemtähtsateks. Koolituse pikkus on vaid üks päev, siis selline koolitus omab eelkõige meeldetuletavaid eesmärke ja meil ei ole aega, et sügavuti saaks keskenduda asjade sisule, kuid seda kõike on võimalik teha jätkukoolituste kaudu, juba vastavalt ettevõtte soovidele.
Valmistume teenindussuveks – mida õpime?
Nagu juba eespool nimetatud, käsitleme erinevaid teemasid, et anda neist kiire ülevaade ja tuletada meelde üldisi teeninduses olulisi reegleid. Käsitletavad teemad ja nende ulatus on eelnevalt ettevõttega kokku lepitud. Alustav nägemus koolituse sisust: kommunikatsioon, motiveerimine, juhtimine. Kommunikatsioon on iga organisatsiooni tegevuse alus ja lahutamatu element, siis käsitleme kommunikatsiooni olulisust ja üldisi põhimõtteid põhimõtteid, millele järgneb juhtimise ja motiveerimise blokk.
Valmistume teenindussuveks – kellele?
Antud koolitus on eelkõige mõeldud keskastme juhtidele, kelle töö igapäev on juhtida ja motiveerida oma otseseid alluvaid. Käsitleme üldisi printsiipe ja anname praktilisi nõuandeid. Jätkame kaasahaaratusega, mis peaks organisatsiooni jätkusuutlikuse seisukohalt olema kriitiline. Päeva teine pool oleks pühendatud praktilistele tegevustele: kuidas anda tagasisidet oma alluvatele, kuidas selgitada välja kliendivajadusi ja kuidas üritada saavutada lisamüüke. Kõik see kokku surutuna ühte päeva annab kiire ülevaate ja tuletab asju meelde. Süvenenumalt saab kõiki käsitletud teemasid tellida ka tervet päeva täitva blokina, mille käigus õpime tuginedes teooriale, kuidas asjad praktiliselt ettevõttes toimima panna.
Valmistume teenindussuveks – praktiline koolitus
Koolituse käigus on plaanis nii palju individuaalseid töid, kui ka mõned rühmaülesanded, millede kõikide eesmärk on kinnistada õpitavat ja anda võimalus õpitu koheseks kasutamiseks. Anname praktilistele tegevustele teoreetilisi selgitusi ja püüame panna osalejad sügavamalt mõistma organisatsiooni üldisi tegutsemisprintsiipe.
Valmistume teenindussuveks – tunned huvi?
Kui tunned huvi selle või mõne teise meie koolituse vastu, siis võta meiega ühendust: raul@kliendikogemus.ee. vaata ka meie teisi teeninduskoolitusi siit