Lennata või mitte lennata?
Tsitaat tänasest Delfi uudisest: “Rahvusliku lennufirmana teenindame Eesti inimeste huve. Esimene suurem Nordica piletimüügikampaania näitas, et Edinburghi otseühendus ei leidnud turul toetust ja on seetõttu mõistlik tagasihoidliku huvi tõttu avamata jätta. Keskendume selle arvelt teistesse meie inimeste jaoks oluliseks kujunenud Euroopasihtkohtadesse lendamisele,” kommenteeris otsust Erik Sakkov. “Hoolitseme kõigi Edinburghi pileti ostnute eest hästi.”
Kogu uudis on läbini positiivne. Turundusõppejõuna ütlen, et täielik PR ja geniaalne. Aga kliendina „aitähh, pole vaja“. Ma olen juba läbi elanud hetke, kus mu Nordica piletid „vahetati“ SAS piletite vastu ja alustades tagasireisi vaatas teenindaja mulle otsa ja ütles: „Ma saan Sind sisse tšekkida kuni Kopenhaagenini, edasi ei ole sind süsteemis olemas!“ Ja nii oligi. Kopenhaagenis kolistasime koos kohvritega välja ja kohe uuesti sisse. Mitte et see oleks olnud mission impossible, lihtsalt 21.sajandil ja selle raha eest tahaks midagi muud.
Ma tahan minna Edinburghi ja ma olen teinud oma otsuse, et ma lähen. Mulle sobis teie lend ja ma ostsin pileti. Nüüd seisan ma fakti ees, et: „Nordica võtab kõigi Edinburghi pileti ostnutega personaalselt ühendust ning leiab kas alternatiivse ja muu sobiva võimaluse sihtkohta jõudmiseks partnerlennufirmade abil või asendab piletid mõne teise kliendile meelepärase Nordica otselennuga.“
See personaalne tähendab seda, et ma saan arvuti poolt genereeritud sõnumi, et ma pean hagema oma piletit tagasi, ma ei saa tagasi oma raha, vaid pean leppima kas teise lennuga, mis reeglina on viletsam (teised ajad, pikem lend, ümberistumised, jne) või ma võin vahetada oma pileti teise pileti vastu kuhugi mujale. Selleks, et te saaksite veel kord teatada, et ma ei saa lennata ja veel kord seda jama üle elada. andke mulle lihtsalt mu piletiraha tagasi. see oli Teie otsus, et Te ei lenda. Mina TAHTSIN lennata, ostsin isegi pileti. USALDASIN.
Ma olen nõus maksma rohkem, aga ma ei lenda. Seega alternatiivi tegelikult pole. Pole kliendikogemust, pole lendu, pole reisikogemust. On järjekordne halb kogemus kohaliku lennufirmaga, kes pole poole aastaga saanud “Aadria” alt välja.
Ei, ma poleks nagunii lennanud. Aga ma ei taha olla nende nahas, kes tahtsid lennata. Tarbijana ja kliendina ei taha olla halva kliendikogemuse sotsiaalseks süljetopsiks.
Vaata ka: http://reisijuht.delfi.ee/news/news/nordica-on-muunud-ule-150-000-lennupileti-kuid-loobub-edinburghi-liini-avamisest?id=74295679