Coca Cola on mahajäänud …
USA’s võib Coca Cola pidada end natuke mahajäänuks. Miks? Sest paljud on juba temast oma brändi ja ettevõtte patriootlikkuse näitamisel ette jõudnud. Disainides oma tooted USA lipuvärvidesse. Teate küll: puna-valge-sinine. Triibud ja tärnid kui nii rohkem meeldib.
Seda tehakse kõike 4.juuliks – Iseseisvuspäevaks. Letid peavad siis patriootlikkusest lookas olema ja lipuvärvid kaugele paistma.
Budweiseril juba on,
Burnetti viinal on eriväljaanne: peo viin (USA Party Edition)
Isegi Skittlesil on eriväljaanne: American Mix
Ja nüüd lõpuks siis ka Coca Cola:
Meie ettevõtetel, organisatsioonidel ja nende turundajatel on veel pikk tee käia. Aga kujutage ette tulevikus eriviinasid ja muid jooke, arvestades ka tulevast EV100 ja teisigi olulisi sündmusi vabariigi elus:
Presidendi Pisar (oleks sobinud lahutuse ajaks välja tuua)
Lati pats – presidendipaari lapse sünniks (ma usun, et paljudel läheks silm märjaks)
Suve haljas – jaanipäevaks
Võta vabalt – õlle bränd Sakule, näiteks kui Vabaerakond saab jälle kord üle 10% potentsiaalsetest häältest.
Aga ka Kalevil oleks mille pärast võidelda, kui ta seda ei tee lööb lätlaste laima lihtsalt üle.
Kommid „Vabariigi sünnipäev“, Jaani libe (lutsukad jaanipäevaks) või „100 grammi“ – eriti suured kommid tähistamaks EV100.
Võimalusi leidub, tuleb neid lihtsalt õppida kasutama. Kindlasti saab ka EAS oma sõna siin kaasa öelda. Ärme räägi ka ammendamatutest võimalustest lipuvärvide ärakasutamisel.