<<< Kui juba tead, mida leida tahad, siis kasuta otsingulahtrit!

Käitumisökonoomika – ratsionaalne ja irratsionaalne otsustamine

|Comments are Off
Käitumisökonoomika ehk otsustamine on oma olemuselt pidevalt toimuv (igapäevane) protsess ja sellega tegelevad kõik. Erinevaid valikuid tehakse poes käies, reise planeerides, õppides, eriala...

Kliendikogemus – 12 tsitaati selle paremaks mõistmiseks

|Comments are Off
Kliendikogemus on see, kuidas klient tajub teenindusprotsessi algusest lõpuni. Samas kliendikogemus ei piirne ainult sellega, kuidas teenust osutati, vaid ka sellega, mida teenusest arvati juba...

Kliendikogemus 7.lugu – See, mis meid tõi siia, ei vii meid edasi

|Comments are Off
Kliendikogemus on kliendi peas olev teadmine sellest tootest või teenusest mida ta soovib omandada, omandas, kunagi ammu kasutas. Kliendikogemus ei alga sellest, kui inimene ostab toote-teenuse,...

Kliendikogemus 6.lugu – Lahkujate asemel tulevad uued ja paremad

|Comments are Off
Sama sissejuhatus mis oli meie Kliendikogemus 5.lugu oleks asjakohane ka siin. Aga kuna igal lool peab olema oma sissejuhatus, siis … Mida teha ettevõtte juhil, kui tema parem käsi, keda ta o...

Kliendikogemus 5.lugu – Õpeta ja arenda

|Comments are Off
Kliendikogemus saab paljuski alguse sellest, kuidas organisatsiooni töötajad suhtlevad klientidega. Olete kuulnud seda lugu. Istuvad ja arutavad kaks inimest organisatsiooni asju: tegevjuht ja...

Kliendikogemus 4.lugu – Suhtlemiseks kuula ja vaata

|Comments are Off
Kliendikogemus kui kontseptsioon on täiuslikum kui teenuste disain. Tegin suure otsuse – mul on vaja uut telefoni. Eelmine oli ikka päris vana. Ei hakka tüütama sellega, kuidas ma selle uues...

Kliendikogemus 3.lugu – Ratsionaalselt emotsioonidest – kogemus on lavastus.

|Comments are Off
Kliendikogemus kui kontseptsioon on täiuslikum kui teenuste disain. Me alustasime lugu sellest, kas UX on parem kui CX. Olen ikka ja jälle seda meelt, et CX on täna igal juhul parem kui UX ja...

Kliendikogemus 2.lugu – Ära oleta, küsi ja kontrolli, võta vastutus

|Comments are Off
Kliendikogemus kui kontseptsioon on täiuslikum kui teenuste disain. Me alustasime väitega sellest, et CX on parem kui UX. Ei väsi kordamast ja olen seda meelt, et CX on täna igal juhul parem kui...

Kliendikogemus ehk CX aastal 2017 – 7 dilemmat kliendikogemuse jaoks 2017.aastal

|Comments are Off
Kliendikogemus ehk CX aastal 2017 – 7 dilemmat kliendikogemuse jaoks 2017.aastal Raul Vatsar Kliendikogemus – CX või UX Paljud Eesti ettevõtted on kasutusele võtnud uue kontseptisooni – teenuste...

Kogemustest

|Comments are Off