<<< Kui juba tead, mida leida tahad, siis kasuta otsingulahtrit!

Jõukamad kliendid – nende hoiakud brändi suhtes.

|Comments are Off
Järgmine jutt ei ole mõeldud kõikidele. See on mõeldud neile, kes peavad end jõukamateks. Lisaks ka neile, kes tegelevad jõukamate klientidega. Lisaks ka neile, kes tahavad aru saada, mid...

Kliendikogemus – 12 tsitaati selle paremaks mõistmiseks

|Comments are Off
Kliendikogemus on see, kuidas klient tajub teenindusprotsessi algusest lõpuni. Samas kliendikogemus ei piirne ainult sellega, kuidas teenust osutati, vaid ka sellega, mida teenusest arvati juba...

Kliendikogemus 5.lugu – Õpeta ja arenda

|Comments are Off
Kliendikogemus saab paljuski alguse sellest, kuidas organisatsiooni töötajad suhtlevad klientidega. Olete kuulnud seda lugu. Istuvad ja arutavad kaks inimest organisatsiooni asju: tegevjuht ja...

Kliendikogemus 4.lugu – Suhtlemiseks kuula ja vaata

|Comments are Off
Kliendikogemus kui kontseptsioon on täiuslikum kui teenuste disain. Tegin suure otsuse – mul on vaja uut telefoni. Eelmine oli ikka päris vana. Ei hakka tüütama sellega, kuidas ma selle uues...

Kliendikogemus 3.lugu – Ratsionaalselt emotsioonidest – kogemus on lavastus.

|Comments are Off
Kliendikogemus kui kontseptsioon on täiuslikum kui teenuste disain. Me alustasime lugu sellest, kas UX on parem kui CX. Olen ikka ja jälle seda meelt, et CX on täna igal juhul parem kui UX ja...

Kliendikogemus 1.lugu – Näe suurt pilti ja orienteeru detailides

|Comments are Off
Kliendikogemus kui kontseptsioon on täiuslikum kui teenuste disain. Me alustasime lugu sellest, kas UX on parem kui CX. Olen ikka ja jälle seda meelt, et CX on täna igal juhul parem kui UX ja...

Usaldus ja klient – lahutamatud kaaslased

|Comments are Off
Usaldus ja klient on lähedalt seotud mõisted. Ilma usalduseta ei ole klienti, ilma kliendita on mõttetu rääkida usaldusest. Usaldus ja klient käivad käsikäes. Selleks, et ettevõte saaks isst...

Koolitus – Tegelik müügipsühholoogia

|Comments are Off
Ühepäevane koolitus – Tegelik müügipsühholoogia (Müügipsühholoogia 3)  Raul Vatsar Miks on oluline – meie töötajad võivad olla läbinud mistahes müügikoolitusi ja treeninguid, kuid kui nad...