<<< Kui juba tead, mida leida tahad, siis kasuta otsingulahtrit!

Kliendikogemuse disainimise 4 printsiipi – (4) lihtsus

|Comments are Off
Kogu teenindusprotsess peab olema lihtne. See on oluline, kuna see võimaldab teenindajal kiiresti omandada teenindamise üldised alused ja võimaldab kliendil aru saada, mida ta peab tegema.  ...

Kliendikogemuse disainimise 4 printsiipi – (3) katsetamine

|Comments are Off
Ja niisiis me disainime teenust (teenuse osutamist). Isegi siis, kui me oleme analoogset teenust pakkunud juba ammu, on uue teeninduspunkti avamine alati meile suureks väljakutseks. Oleme me...

Kliendikogemuse disainimise 4 printsiipi – (2) kiirus

|Comments are Off
Oletame, et te olete teenindusettevõtte juht. Ühel päeval püstitate te oma teenindajatele lihtsa ülesande: Ma tahaksin, et meie teenus oleks odav, kvaliteetne ja kiire. Tegelikult tuleks teid...

Kliendikogemuse disainimise 4 printsiipi – (1) teenindajate innovaatilisus.

|Comments are Off
Parim viis võita endale alatiseks kliente on avaldada neile positiivset mõju nö „tõehetkedel“. Kui teenindaja teab, mis on tõehetk ja teab kuidas nendel hetkedel käituda, saab rääkida...