Kliendikogemuse loomine ja juhtimine
Kahepäevane koolitus
Kliendikogemuse loomine ja juhtimine
- Miks on oluline – tänapäeval ei piisa enam sellest, et müües toodet või teenust müüakse ainult selle füüsilisi omadusi. Klient soovib midagi ostes saada osa ka emotsioonidest ja leida uusi kogemusi. Enamik ettevõtteid ei oska aga sellele mingit tähelepanu pöörata, kuna seda peetakse liialt vähetähtsaks. Ettevõtted ei saa tihti aru, et lisaks toote/teenuse fppslilistele omadustele osatb klient alati ka emotsionaalseid kogemusi, nende kõikide baasilt (ja mitte ainult) loob klient endale oma isikliku kliendikogemuse. Kleindikogemus aga on pikaaaegne nähtus, mis omakorda tähendab seda et kui ettevõttest on kliendi teadvusesse jäänud vale kogemus, on seda hiljem väga keeruline korrigeerida. Parem ja õigem on luua kohe see kliendikogemus, mida ettevõte soovib kliendile pakkuda. Tundub lihtne? Tegelikkuses aga ei saa ettevõtted aru sellestki, mida tähendab kliendi jaoks oluliste kogemuste defineerimine. Eesrindliku maailma kogemus näitab, et ettevõtted, kes suudavad hakata looma kliendikogemust ja seda ka mõõtma, saavutavad olulise müügieelise ja klientide suurenenud rahulolu, lojaalsuse ja oma ettevõtet soovitavate klientide suurenenud hulga
- Mida õpime – Koolituse eesmärk on selgitada kliendikogemuse mõistet, näidata mida teha selleks, et luua kliendikogemust, näidata kus asub kliendikogemus nii turunduse seisukohalt kui ka ettevõtte juhtimise seiskohalt, kuidas kliendikogemust luua, kuidas kliendikogemus tekkib, selgitada miks on kliendikogemust oluline juhtida, kuidas seda saab kõige lihtsamalt mõõta ja analüüsida suure hulga praktiliste rühmaharjutuste ja individuaalsete tööde käigus kliendikogemuse teket. Koolituse lõpus formuleerime koos koolitatavatega rühmatöö käigus ettevõtte jaoks olulise küsimuse, millega saab hakata mõõtma ettevõtte edukust nii töös sisemiste klientidega kui ka müües välistele klientidele.
Kommenteeri